Service en contact
Service en contact

- Home
- Service en contact
- NL Leert Door - NLLD
Overige vragen: NL Leert Door - NLLD
- Hoe kan ik mijn NLLD-opleiding verzetten of annuleren?
- Kan ik mijn geboekt, betaalde training of studie omzetten naar een kosteloze (NLLD) variant?
- Tot wanneer heb ik de tijd mijn opleiding af te ronden?
- Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben?
- Hoe kan ik inloggen in de online leeromgeving?
- Hoe zit dat met de toestemmingsverklaring?
- Kan ik ook deelnemen als ik geen (Nederlands) BSN-nummer heb?
- Wat is het verschil tussen STAP-subsidie en NLLD-subsidie?
- Wie betaalt dit? Is het echt gratis? Factuurkosten, wel of niet in rekening?
- Vanaf wanneer kan ik beginnen? Waarvoor is de datum bij bestelling?
- Kan je gebruikmaken van NLLD én STAP (naast elkaar)?
- Wat zijn de subsidievoorwaarden van NL Leert Door?
- Waarom moet ik een kopie van mijn ID/Paspoort aanleveren?
- Hoe upload ik een kopie van mijn identiteitsbewijs?
- Worden er later wellicht nog meer NLLD-producten klassikaal of virtueel aangeboden?
- Wat moet ik doen als mijn opleiding ‘vol’ zit? (En ik dus niet kan boeken)
- Hoe werkt een NL Leert Door Virtual Classroom-training?